duminică, 10 mai 2015

Ce cununie strălucită...



Ce cununie strălucită
a fost a mea, Iisuse Drag,
pe nici o casă aurită
n-a fost nălţat mai dulce steag!

Pe nici o frunte luminoasă
n-a fost un mai divin sărut
şi nimănui n-ai dat, ca mie,
ce dar mai scump Ţi s-a părut.

Ce mâini mi-au aşezat cununa,
ce martori mi-am văzut cântând;
priveau şi soarele şi luna
ce nu văzuseră nicicând!

Roiau în jurul nostru stele
şi îngerii erau nuntaşi,
stăteau în jurul mesei mele
cei mai frumoşi înaintaşi...

Ce cor ceresc şi ce cântare,
prin şapte ceruri răsunând,
cântau, când Sfânta-Ţi Sărutare
mi-ai dat-o, binecuvântând!

Şi când cereştile inele
ni le-ai schimbat cu Mâna Ta...
O, Nunta Veşniciei mele,
să nu te pot în veci uita!...

din comorile nemuritoare ale Oastei Domnului

Doamne Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, Cel Ce ai zis: "Căutati mai întâi Împărătia lui Dumnezeu, si toate celelalte se vor adăuga vouă", iată că au trecut 17 ani, de mergere împreună pe cale, alături de cea pe care mi-ai dato de soție, dăruieste-ne toate cele de trebuintă pentru a merge pe calea mântuirii.

În mâinile Tale este viata noastră si fără Tine nu putem cunoaste nici împlinirea si nici bucuria cea adevărată.
Ajută-ne, Doamne, ajută-ne, cum numai Tu ne poti ajuta. La Tine alergăm, Doamne, nădejdea noastră, întărirea noastră, lumina vietii noastre. Ajută-ne să avem o familie bineplăcută Tie, o familie peste care să se reverse multimea binecuvântărilor Tale.
Fereste-ne, Doamne, de tot răul. Fereste-ne de o gândurile gresite. Tu stii, Doamne, nepriceperea si slăbiciunea mintii mele. Izbăveste-ne prin harul Tău de neputintele care ne apasă.
Vino în ajutorul nostru, Iubitorule de oameni! Dăruieste-ne întelepciune si răbdare. O, grea este crucea răbdării, si greu ne este să nu fim covârsiti de ea. Dar în Tine ne punem nădejdea.
Ajută-ne, Doamne, să stăruim în rugăciune si să avem râvnă pentru împlinirea poruncilor Tale.
Fă să ne fie nouă familia cale de mântuire, cale de bucurie.
Să ne fie familia prilej pentru a-Ti multumi în fiecare zi.

Rugători aducem pentru noi pe toti sfintii, pe mai marii cetelor îngeresti, pe Înaintemergătorul Tău, pe înteleptii Apostoli, si împreună cu acestia pe Preacinstita si Preacurata Maica Ta, ale căror rugăciuni primeste-le, Milostive Hristoase al nostr, pentru folosul nostru si pentru mântuirea noastră.

Că Tu Însuti esti, Bunule, sfintirea si luminarea sufletelor noastre si Tie după cuviintă, ca unui Dumnezeu si Stăpân, toti slavă Îti înăltăm, în toate zilele. Amin.

Niciun comentariu: