sâmbătă, 2 mai 2015

Revoltă

De astăzi nu-mi mai pasă de mine ce-ți vorbi
Prea mi-a păsat și multe mi-ați dat a suferi
Ori că ba sunt prea iute ori prea încet ori mut
Ori că vorbesc prea multe; De-azi nu vă mai ascult.

Cât am căutat pe-al vostru părelnic plac să fiu
De foame și de sete, muream ca-ntr-un pustiu
Căci n-ați știut niciunii nici v-a interesat
Să fiu pe-a voastre gusturi, cât am sacrificat

Nici ați văzut vreodată, nici de văzut, nu vreți
Câte dureau sub masca de-amabil zâmbăreț ...
Căutând să fiu pe placul oricui și nimanui
M-a asurzit durerea că nu am cui s-o spui

De azi vreau doar cu mine, în pace să trăiesc
Să mă ascult în taină să nu mă amăgesc
Să mă cobor în fundul ființei mele-ntregi
Că am atâtea noduri ...cu cine le deslegi?!

Să dau de Dumnezeul ascuns în taina mea
C-această grea povară e numai Vocea Sa...
De azi orice-mi veți spune, nimic nu mai ascult
Vreau să râman cu mine, e ce-mi doresc mai mult

Că singurel odată va fi să dau răspuns
De ce am fost și-n afară și ce-am fost ș-in ascuns...
Și nu e vina voastră că eu am fost așa
Pedepsa sau răsplata întreagă-i doar a mea.

Cei ce m-or înțelege vor tace meditând
Și-și vor căuta în taină să afle ce-au mocnind
Cei supărați rămână cu supararea lor
Vreau să traiesc cu mine, cu alții numai mor...

de  Matei Daniel

16/04/2015

Niciun comentariu: