joi, 16 februarie 2012

„Aici locuieşte Iisus Hristos?”

Într-o zi, un om străin (pus la cale de un preot)intră în curtea unei femei din Anglia (care avea obiceiul rău de a se certa şi înjura), cu întrebarea: 
- „Aici locuieşte Iisus Hristos?“
Femeia  era  cât pe-aci  să-i  înjure una bună  şi  îi răspunse răstit: 
- „Vezi-ți de drum, nebunule!“
Dar după ce s-a depărtat omul,  întrebarea  începu să o stăpânească. Ori încotro se întorcea, întrebarea „Aici  locuieşte Iisus Hristos?“ o urmărea mereu ca un cântec de care nu mai putea scăpa. După trei zile de zbucium sufletesc, femeia s-aumplut de  căință  sufletească  şi  s-a  lăsat de năravurile cele rele.
Dragă cititorule! Dacă cineva ar intra în curtea tacu  întrebarea: „Aici  locuieşte  Iisus Hristos?“,  ce  fel de răspuns ai putea să-i dai?


Rugăciune 

Iisuse, Mântuitorule bune! De mult stai şi  la uşa inimii mele. De mult tot bați şi mă strigi cu glas duios să-Ți deschid  inimioara. Ah, nebunul de mine! Atâția şi atâția ani Te-am ținut afară la uşă. Atâția şi atâția ani ai bătut mereu cu dragoste şi răbdare  la uşa  inimii mele – şi eu, nebunul, n-am vrut să-ți deschid. Nu m-am  îndurat  să mă despart de păcate  şi  să Te primesc pe Tine.

Mă  grăbesc  acum  să  ies  din  această  nebunie  de suflet  pierzătoare. 
Eu  Îți  deschid  inimioara,  Scumpul meu Mântuitor.
Intră în ea şi Te fă Stăpânul şi Cârmuitorul ei. 
Eu Îi predau Ție pe vecie casa inimii mele.
Îți predau  Ție  toate  cheile  de  la  toate  încăperile  ei. 
Îți predau Ție  tot „inventarul“ acestei case ce a ajuns  la „faliment“. 
Cu  darul  şi  puterea  Ta,  Doamne,  refă această casă şi îi dă o viață nouă...
Eu  Îți predau Ție, Doamne,  toate stă casă şi îi dă o viață nouă...
Eu  Îți predau Ție, Doamne,  toate gândurile mele, toate vorbele,  toate planurile şi  toate  faptele mele.
Eu Îți predau Ție şi toate lipsurile, toate necazurile şi frământările mele. 
Ia-le pe toate, Doamne, în grija Ta cea Sfântă!
Ia-mă  pe  mine  însumi!  Fii  Tu  Stăpân  pe  mine.
Ia-mă cu tot ce am, o Doamne, şi fă ce vrei cu mine.

Părintele Iosif Trifa

Un comentariu:

Anna spunea...

Frumoasa rugaciune...! Ar trebui s-o murmur si eu in fiecare clipa..!